سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
آشوبگران

در پی درخواست پلیس یزد برای همکاری مردم در شناسایی عوامل ضد امنیت مردم در اغتشاشات اخیر و انتشار عکس های اغتشاش گران از دوربین های مدار بسته، سه نفر از عوامل متواری شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده نیروی انتظامی استان یزد از دستگیری سه نفر از عوامل اغتشاشات میدان امام حسین(ع) شهر یزد در فتنه اخیر که باعث ناامنی شده و سپس متواری شده بودند خبر داد.

وی گفت: با توجه به اعتراضات هفته گذشته به افزایش قیمت بنزین و سوء‌استفاده برخی افراد فرصت طلب و اغتشاشگر که باعث تخریب اموال عمومی و بروز ناامنی در سطح شهر شده بود دستگیری عوامل اصلی ناامنی‌های اخیر در دستور کار قرار گرفت و مأموران با کار اطلاعاتی گسترده سه تن از عوامل اصلی و محرک اغتشاشات را شناسایی و پس از هماهنگی و اخذ دستور قضائی، متهمان را در سه عملیات جداگانه در مخفی گاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: اشرار و اراذل و اوباش دستگیر شده که در تجمعات اخیر دست به خرابکاری، تخریب اموال عمومی، حمله به ادارات دولتی و مأموران زده بودند با تغییر چهره قصد پنهان کردن هویت خود را داشتند که پس از دستگیری به جرایم خود اعتراف کردند.

سردار میرحیدری از معرفی متهمان به دستگاه قضائی تا رسیدن به مجازات خود خبر داد و گفت: همکاری مردم با پلیس در معرفی و دستگیری اشرار و اغتشاشگران جای قدردانی دارد که پس از فرامین مقام معظم رهبری، صف خود را از صف آشوبگران جدا کردند.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی بر اساس وظیفه ذاتی خود در برقراری امنیت و آرامش شهروندان کوتاهی نکرده و با افرادی که به هر نحو بخواهند امنیت و آرامش جامعه را به خطر بیندازند با اقتدار برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha